21 de març, se celebrarà la I Trobada Energia i Mobilitat Sostenible a la Universidad Nebrija
El pròxim 21 de març tindrà lloc la I Trobada Energia i Mobilitat Sostenible, organitzat per Madrid Fòrum Empresarial i la Universidad Nebrija.
Una oportunitat única per a abordar des d’una perspectiva realista el possible impacte de les noves energies en la mobilitat actual, analitzar com poden contribuir a la seva sostenibilitat i quin és l’estat de maduresa de cadascuna d’elles.
La trobada inclourà ponències i taules rodones amb la participació de professionals destacats d’empreses pioneres en el sector, com ara Iberdrola, Volvo Trucks, ALSA, REPSOL, AEDIVE, Etecnic, CEPSA, entre altres.
Detalls de l’Esdeveniment:
- Data: 21 de març
- Horari: 9:30 a 17:00
- Ubicació: Universidad Nebrija
- Entrada gratuïta amb inscripció prèvia (aforament limitat)
La Trobada que reunirà els professionals experts del sector
Ponències
- “Objectius de reducció de CO₂ a Europa. Les seves conseqüències directes en les nostres vides”, Juan Ignacio Álvarez, President Col·legi Oficial de Físics
- “La recàrrega elèctrica, una oportunitat de negoci”, per Jorge Ríos, CEO de Etecnic
- “Energia, Sostenibilitat… i física”, Juan Ignacio Álvarez, President Col·legi Oficial de Físics.
Cinc taules rodones per debatir sobre:
-
- Quines són les energies del futur per a mobilitat?
- Energia per al Transport
- Negocis paral·lels a la mobilitat & Experiència de l’usuari
- Emmagatzematge i distribució d’energia
- El Sanedrín
Espai de networking i menjar
L’entrada a l’esdeveniment és gratuïta, peró l’aforament és limitat.
No et perdis aquesta oportunitat de connectar-te amb líders del sector.
Per a més informació i per a conèixer tots els participants i el programa complet, visiti la web de la Universidad Nebrija.
Trobada organitzada per Foro Empresarial Madrid i la Universidad Nebrija, i promogut per AEESCAM, COFIS (Colegio Oficial de Físicos) i Etecnic.