Política de qualitat i medi ambient
ETECNIC ENERGY & MOBILITY es compromet a que la Qualitat dels serveis prestats sigui un fidel reflex de les expectatives de cada client, per tal de garantir l’èxit de la companyia a llarg termini. Per aquesta raó, ETECNIC estableix i assumeix els següents principis d’actuació:
- La Política de Qualitat i Medi Ambient definida per ETECNIC és plenament adequada al propòsit de l’organització, així com a la naturalesa, magnitud i impacte ambiental de les activitats desenvolupades.
- La Qualitat final dels productes i serveis prestats per ETECNIC són el resultat de l’execució d’accions planificades i orientades a la satisfacció del client. Aquestes accions a la seva vegada, es deriven de les tasques de detecció, prevenció, correcció i millora contínua.
- ETECNIC es compromet al compliment general de tots els requisits legals, reglamentaris i altres que l’organització subscrigui relacionats amb els aspectes ambientals, així com dels interessos dels clients i de les autoritats.
- Les expectatives dels clients són el criteri essencial per establir el patró de qualitat dels serveis de la nostra empresa.
- Cada col·laborador de ETECNIC és responsable d’executar les seves tasques d’acord amb els estàndards de qualitat i millora contínua establerts. Així mateix, totes les aportacions, suggeriments i propostes seran examinades i incorporades per tal de millorar el Sistema de Gestió de Qualitat i Medi ambient de l’organització.
- L’adequada aplicació de la Política exigeix de la col·laboració i integració plena de tot el personal de ETECNIC. Per aquesta raó, la Direcció considera prioritàries les polítiques de motivació i de formació de tots i cadascun dels col·laboradors.
- ETECNIC estableix una sistemàtica per analitzar el comportament dels seus processos crítics i fixa i revisa de forma periòdica els objectius de qualitat i medi ambient.